ЦПРПП - це не додаткова опція для освіти громади, а основна

        Для того щоб освіта в територіальних громадах стала на лижню, а не барахталася в заметах, відразу з 01.01.2021 варто зробити декілька потрібних кроків. Відмічу, що для забезпечення результату запропоновані кроки мають запроваджуватися комплексно. Сказав А, скажи і Б і В. Крок четвертий:
   4) Створити Центр професійного розвитку педагогічних працівників. Не варто легковажити та економити кошти на такому Центрі. Якщо ваші вчителі не отримуватимуть психологічної та професійної підтримки вони не розвиватимуться в професійному плані так, як вчителі інших громад. Це не відчуватиметься відразу, але за 3-5 років це стане помітним. Як є школи з різним рівнем освітніх послуг так можуть бути і цілі команди вчителів громад  з різною спроможністю надавати ці якісні послуги.
        А зважте, що за 1 рік з хвостиком потрібно буде впроваджувати НУШ у середній школі. Підготувати до цього потрібно буде УСІХ вчителів-предметників. А це нелегка справа. Ніхто крім Центру цього системно зробити не зможе.
Якщо не створювати власний Центр, послуги такої установи можна закупити у сусідньої громади. Але вони обов’язково мають надаватися вчителям. Так 12 невеличких громад Черкаської області створили один потужний Центр професійного розвитку педагогічних працівників на всіх (7 консультантів ще й автомобіль). Його утримання для однієї громади-засновника склало 190 тис. грн. на рік. Невже це та сума, яку треба економити, позбавляючи педагогічних працівників професійної підтримки?
      І ще про кошти. На Центри виділяються кошти, що раніше виділялися на методичну службу, якої тепер немає.
       Центр професійного розвитку педагогічних працівників це не додаткова опція для освіти громади, а основна.

Коментарі

Прихильники

ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЧЕРНІВЦІ

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *