Педагогічні портрети

Педагогічний досвід, як результат практики, є критерієм істини: 
він або підтверджує, або відкидає ті чи інші нововведення. 
Цей досвід, як правило, результат творчих пошуків педагогів, 
у ньому зливаються воєдино творче, новаторське
 і в той же час традиційне начала.

Не кожна людина може бути вчителем,
 оскільки ця професія вимагає наполегливої праці, 
 величезного терпіння, 
непідкупної любові до дітей та постійного інтересу до свого фаху. 
Важко переоцінити заслуги ТАЛАНОВИТОГО ПЕДАГОГА.
 Він відкриває перед дитиною двері у світ знань, впливає на формування його життєвої позиції та пріоритетів,
 закладає ґрунтовні основи його майбутнього.
Школі сьогодні необхідні не просто хороші вчителі, а вчителі-технологи, вчителі-майстри, вчителі-новатори. 
Визнання за кожною школою права мати свій неповторний образ, працювати за авторськими програмами потребують учителів з інноваційним мисленням, здатних усвідомлено взяти на себе відповідальність як за особистість іншої людини, що постійно розвивається, так і школи, як системи, що теж перебуває у розвитку.

Звичайно, використання інноваційних технологій в процесі навчання оптимізує процес викладання різних предметів у школі, дає змогу покращити зміст навчання, вдосконалити методи і форми навчання, активізувати та індивідуалізувати його. Проте, навіть найдосконаліша інноваційна навчальна програма не замінить УЧИТЕЛЯ.

   Сучасний учитель.  Який він? 
Спробуймо намалювати його портрет.

Справжній педагог  працює на майбутнє, випереджає свій час. 
Його хвилює не лише окрема індивідуальність, а світ людей. 
Завдяки цьому педагогічна професія стає творчою місією.
 Місія педагога – це не лише його власні інтереси, мотиви, плани. 
Він є посередником між дітьми та системою ідей, традиціями, культурою свого народу і людства.
 Його обов’язок – виховувати гідних людей, здатних примножувати здобутки людської цивілізації.
Для того, щоб досягти значних успіхів у своїй практичній діяльності, сучасному  вчителеві необхідно  вміти правильно використовувати принципи і методи педагогічної технології, вміло користуватись показниками та інструментарієм впливу на особистість дітей.

Сучасний учитель – це творча особистість. Він повинен бути активним, комунікабельним, динамічним, працездатним, вольовим, впевненим у собі, толерантним, висококомпетентним.
    Педагогічні портрети учителів початкових класів дуже різнобарвні, вони відображають власні  напрацювання, дослідження педагогів міста.
Отож, розпочинаючи роботу в Новій українській школі, створюємо рубрику «Педагогічні портрети».
Це можливість ознайомитися з педагогічним досвідом колег, які працюють в закладах освіти міста, адже багато з них використовували у своїй практиці інноваційні системи, технології, методи навчання і можуть поділитися власним досвідом роботи.
Це можливість об’єднати  спільноту відповідального вчительства  вчителів початкових класів нашого міста. 
Спільними зусиллями зможемо більше!

Педагогічні портрети картотека ППД









АТЕСТАЦІЯ 2021
                                                                    

                                              (Переглянути)

(Переглянути)

(Переглянути)





Коментарі

Прихильники

ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЧЕРНІВЦІ

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *